16 Mart 2012 Cuma

Nedim Şener, Ahmet Şık

Evet! Uzun bir süredir beklenilen tahliyeler gerçekleşti. Nedim Şener, Ahmet Şık ve diğer gazeteci arkadaşlarımız serbestler. Doğal olarak bu isimlerden en çok tanıdığımız Nedim Şener ve Ahmet Şık.

Darısı diğer tutuklu gazeteci arkadaşlarımızın başına diyoruz.

Nedim Şener ve Ahmet Şık bazı konulara dokundukları için hayatlarından 375 günü haketmedikleri bir şekilde Türkiye adaletsizliğine verdiler.

Türkiye'de haklı haksız, haksız haklıdır. Biz bunu çoğu zaman tecrübe ettik. Bir pankart yüzünden aylarca hapis yatan, poşu taktığı için terörist ilan edilen nice kardeşimiz var bizim.

Haksızlığa uğrayan kim varsa kardeşimizdir bizim.

KCK, Balyoz veya başka başka davalardan haksızca uzun süre içeride kalanlar umarım ailelerine kavuşurlar. Eğer hukuk devleti olsaydık! suçu olan cezasını çeksin derdim. Ama diyemiyorum......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder