15 Şubat 2012 Çarşamba

Breaking Bad İzle!

Breaking Bad Wallpaper 1280x800

Breaking Bad Wallpaper 1600x900
Geçtiğimiz haftalarda yeni bir dizi ile tanıştım. Dizi eski olsa da, şu aralar 5. sezonu başlar mı başlamaz mı diye beklense de ben ancak tanışabildim.

Aslında her diziyi izleyemiyorum. Bende en heyecan uyandıran dizi Lost olmuştu. Gerçekten de Lost dizisinin yeri ayrıdır bende bir çok insanda olduğu gibi. Son sezonlarındaki saçmalıkları da insan zamanla bir kenara bırakıyor.

Şimdi Lost gibi kendini izleten bir dizi olarak Breaking Bad dizisi girdi hayatıma. İzlerken keyif alıyorum gerçekten. Bir diğer bölümü merakla bekliyorum.

Dizide efendi, kuralcı bir Kimya Öğretmeninin yoldan çıkması ile ilgili güzel bir macerayı bulacaksınız. Walter White, bizlere değişik duygular yaşatacak. Çılgın sesli Jesse Pinkman ise deliliği..

Breaking Bad dizisini tavsiye ederim. En azından bir filmi tavsiye etmek için genelde bir sezonunu izlemiş olmayı bekliyorum. Evet! Breaking Bad güzel bir dizi; izlenebilir. Umarım beşinci sezonunu da görmek nasip olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder