7 Ocak 2012 Cumartesi

Ayşenur Kolivar - Cengiz Selimoğlu - Kazankıran

Harika bir ezgi, harika bir yorum. Ayşenur Kolivar ve Cengiz Selimoğlu'ndan çok güzel bir Karadeniz türküsü. Cengiz Selimoğlu'nun yorumu İsmail Hakkı Demircioğlu eşliğine benzemiş. güzel bir tat vermiş. Evettt! Kazankıran türküsünü dinliyoruz, mest olmak istiyoruz.


Kazankıran - Cengiz Selimoğlu & Ayşenur Kolivar

Bir duman aldı dağa
Dağı karalar bağlar
Duman da benim gibi
Meraklıdır ağlamağa

Kazankıran dumanlı
Gözüm arar yarimi
Güneşler de açmasın
Anlamasın halimi

Azrail yazma beni
Bu yılki evrağına
Duman olup sarılsam
Kazankıran dağına

Dumanım kalkanından
Vurulmuşum kolumdan
Sevip alamayanlar
Anlar benim halimden

Kazankıran karlandı
Duman dağları sardı
Kara yazılmış yazım
Ben sevdim eller aldı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder