5 Ocak 2012 Perşembe

Ece Temelkuran

Habertürk Gazetesi büyük bir halt etti ve en değerli yazarlarından Ece Temelkuran'ın işine son verdi. Aslında ben çok sevindim. Gerçekten de Ece Temelkuran o çizgiye yakışmıyordu. Ece Abla demokrasi çizgisi ile onların üzerini çizmişti bile.

Bundan sonra yer alacağı ortamı çok merak ediyorum. Çünkü Habertürk'te değerli bir kaç yazar dışında gerçekten de beş para etmeyecek yazılara imza atan kişiler var. Orada Ece Abla'yı okumak içime sinmiyordu. Bu nedenle de bakalım yeni yeri neresi olacak.

Ben Ece abla'dan beklerdim bu ayrılışı aslında... Ama geç olsun güç olmasın. Yeni ve güzel bir başlangıç bekliyoruz. Şimdi ben de Habertürk internet kısayolunu çöpe gönderiyorum :)

Ezilenlerin sesi olan Ece Temelkuran, seni seviyoruz. Yalnız değilsin cici ve bir o kadar gerçekçi ablamız. Sevgi parayla satın alınır mı abla. Alınmaz. Sevgimiz son kuruşuna kadar seninledir. Selam olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder