15 Ocak 2012 Pazar

The Hobbit İzlemeye Ne Kadar Kaldı?

Grilimanlar sitesine arada sırada girerseniz The Hobbit filminin beyaz perdede yayın tarihine ne kadar kaldığını geri sayım olarak görebilirsiniz. Gerçekten heyecan verici bir film Ortadünya hayranları açısından.

Düşünün ki bizlere tekrar tekrar izleyeceğimiz iki seri halinde bir film daha geliyor. Büyük ihtimal The Hobbit Part 1 2012 Aralık ayında, The Hobbit Part 2 2013 Aralık ayı civarlarında yayınlanır.

The Hobbit filmini aalık 2012 tarihinde iki defa sinemada 3D olarak izleyeceğim. Tadına varacağım ve sonra da bilgisayarda bir kerelik korsan izleme hakkını elde etmiş olacağım kendimce. Böylece bana bir yıl yetecek kadar bir Ortadünya serüveni çımış olacak.

Ben Tolkien, Elfler, Hobbitler, Orklar, Cüceler, Ortadünya ve diğer yaratıkların hayranlarından sadece birisiyim. Benim gibi Yüzüklerin Efendisi ve devam filmlerini bekleyen milyonlar var ve bu bence çok keyifli bir şey. Dünyanın herhangi bir yerinde herhangi bir insan ile ben farklı dillerde, farklı dinlerde, farklı milliyette olsam da aynı duyguları ve heyecanı paylaşıyorum.

Adres bu; grilimanlar.com...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder